dimarts, 22 de març del 2011

En aquest blog explicaré com farè el procés de creació d'un curtmetratge per concursar a un concurs per al gust per la lectura, concurs en el que participen tots els instituts del Baix Llobregat.

Paula Lao

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada