Curtmetratge Temps de perdre
dimarts, 22 de març del 2011
Com fer servir l'Audacity
En aquest blog explicaré com farè el procés de creació d'un curtmetratge per concursar a un concurs per al gust per la lectura, concurs en el que participen tots els instituts del Baix Llobregat.
Paula Lao
Missatges més recents
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)